مسجد رضوی

مسجد رضوی

پایگاه اطلاع رسانی مسجد رضوی (ع)

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

تراز مالی ماه محرم مسجد رضوی

يكشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۱۲ ق.ظ

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی مسجد رضوی ،طبق بررسی های انجام شده از شب اول تا شب سیزدهم ماه محرم سفره اطعام در مسجد رضوی پهن شده که از سیزده شب سه شب بانی داشته است . مبلغ 17/593/000 تومان توسط همشهریان عزیز کمک نقدی انجام شده است . تعداد 20 راس گوسفند و یک راس گوساله هم اهدای نذورات داشته ایم و مبلغ 24/522/500 تومان هم هزینه شده است . شایان ذکر است کسری هزینه های انجام شده از محل صندوق جواد الائمه تامین شده است   

۲۴ آبان ۹۴ ، ۰۹:۱۲

سیزده آبان یعنی مرگ بر آمریکا

سه شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۲۶ ق.ظ

مسجد رضوی بمناسبت یوم الله سیزده آبان بیانیه ای صادر کرد

«یوم الله سیزدهم آبان»؛ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در برگیرنده سه واقعه سرنوشت‌ساز و تاریخی در صحیفه خاطرات و افتخارات و نقطه پیوند برگهای زرینی از تاریخ آزادگی رفیع ملت سربلند ایران اسلامی است.

یوم الله 13 آبان روز حماسه حضور فرزندان انقلاب اسلامی است؛ 13 آبان تجلی‌گاه اراده مؤمنان برای سرکوبی استکبار است؛ 13 آبان روز ذلتِ آمریکا و عزت ایران اسلامی است؛ 13 آبان روز مردانِ مرد عصر معاصر است؛ 13 آبان روز مرگ همه طاغوت‌ها و ایادی آنان است؛ 13 آبان روز وحدت، صلابت و همدلی و همزبانی یک ملت و دولت بر علیه آمریکای جنایتکار است و و در یک کلام 13 آبان روز بیعت مجدد ملت با ولایت برای نابودی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکاست و در این مسیر الهی هرکسی بر آن است تا با حضور پرشور و انقلابی، دین خود را به اسلام ادا نماید.

مسجد رضوی ضمن گرامی داشت این روز الهی همراه با احاد مردم بصیر ایران امسال با حجم بیشتر و فریاد رساتری شعار توحیدی مرگ بر آمریکا را سر خواهد داد تا به دشمنان ثابت نماییم که ما از نسل همان‌هایی هستیم که مزدوران و مستکبران را با خواری و ذلت از این مرز و بوم بیرون راندند و هنوز هم به فرمایش رهبر عزیز انقلابمان خواب برگشتن آمریکا به این مملکت را خوابی پریشان و غیر قابل تعبیر می‌دانیم.

۱۲ آبان ۹۴ ، ۱۰:۲۶

عزاداری عاشورای حسینی94 به روایت تصویر

يكشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۵۵ ق.ظ

۰۳ آبان ۹۴ ، ۰۹:۵۵